środa, 22 stycznia 2014

Ze zdrowiem kłopoty - kilka słów

Czasem wynikają w życiu niemiłe wydarzenia - różne wypadki, skręcenia itp. po których nierzadko jesteśmy unieruchomieni na parę długich dni czy tygodni. Sama niedawno przeszłam zabieg chirurgiczny na kolanie. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i całodobowe leżenie w łóżku bardzo mnie denerwowało. Lekarz jednak powiedział, że nie wolno mi przeciążać tej nogi, dlatego wymyśliłam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Okazuje się, że na jakiś czas mogę go wypożyczyć. Nie jest to zbyt drogie, a za to super pożyteczne! Niewielu z nas potrzebuje takiego wózka na stałe, a jego kupno to często ogromne pieniądze. Poza tym z tego typu wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy chcieliby uprawiać różnego rodzaju sporty i wypożyczyć sprzęt, który im to umożliwi. Więcej na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz